Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

segunda-feira, 12 de agosto de 2013

Amo-te


Que quieres que te diga mais, miu amor

Quando l sfregante solo me pide siléncio!?

 

Amo-te de tanta maneira

i de todas te sinto acerca;

uas bezes a scaldar de lhume aceso,

Outras a tembrar de falta de te tener.

 

Amo-te quando  te penso,

te beio stando loinge,

te deseio acerca,

sentindo que sós l eisemplo de perfeiçon

cumo quien ama só an ouserbaçon.

 

Amo-te sien nada te dezir,

apenas sentindo-te ls siléncios,

sien curaige de te topar,

angulhindo  beisos i  deseios.

 

Amo-te quando a mi t´abres

i por ti entro,

sfrego ls mius pies na piel que me stendes,

tapete ameroso ou ásparo que me recunforta

i m´acalma la gana que tenie de te tener.

 

Perdo-me de paixon quando por tou termo m´afouto,

zasperada me sgadunho a saber de carreirones d´antiempos,

me caio an talanqueiras de silbas,

me pico an pismouros, me speto an piornos,

 i, anque me assústen ls eizercitos

que abánçan acontra ti,

cabalhos bien quemidos,

cabalaria que toda la ceçon i auga bében,

 eizércitos a medrar a cada anho que passa,

a chegar mais acerca a las tues einaugas,

i tu,

 meio atafanhada a ficar-te,

a tener que te ficar,

 por nun teneres de l tou lhado de la guerra

 un general Wellington

cun un eizercito de çadones, i de machadas…

Anque todo isso, miu amor,

you bou seguindo para te poder sentir

i abraçada als tous siléncios,

 drumir...

 

Amo-te…

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue