Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

quarta-feira, 30 de março de 2011

Dá-me ua rosa

Dá-me ua rosa Anque arrimada a spinos Nesta primabera augaceira. Nacírun-me ne l jardin Mas an beç de roseira Medrar Neste jardin a beira mar Medrórun-me garbanceiras. Ténen tanto pico, tanto Que quando las quije cheirar Picórun-me Sabes alhá quanto Que só nun zatei an pranto Porque nun sou de chorar. Nun ye que nun guste deilhas Ne ls caminos son singelas Mas assi un garbançal An beç de roseiras Tu nun me lhiebes a mal Quiero çfazé-me deilhas. I apuis nesse jardin A la borda de l mar Tengo que l botar Yerbicida de la grama Para ber se l medrar atama Daqueilha yerbaçada toda Que se nun se l dou ua sgoda Nun sei adonde bai a parar. Dá-me ua rosa De las que se puodan cheirar!

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue