Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

quarta-feira, 5 de maio de 2010

Por mi arriba me chube…

La bida chube por mi arriba
quando camino subre la tierra caliente,
auga que cai ne l més d´Agosto,
tiempo de securas,
huortas a berdegar,
son ouáses ne l zerto.
Ye tiempo de fuontes secas,
de sedes, de cuorpos cansados,
calor que fai anchar las panturrielhas,
ampotécie de buis de cobriçon.
L´auga cai i molha-me l pelo,
la tierra molhada trai-me un oulor
que me lhieba loinge,
l bapor fai-me la piel dóndia de seda i,
la calor que me ben por antre ls dedos
piernas arriba, fai-me ganhar folgo.
Camino a percurar nien you sei l quei,
debaixo daqueilha auga fresca,
debagar, passos arrastrados
adreitos a la bida que sinto a medrar
a brincos, cumo ls sapicos
que cun eilha sálen daqueilha secura.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue