Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

quarta-feira, 14 de abril de 2010

Sobraba-me un delor

Faltaba-me todo ou pouca cousa
Pouca amporta l que serie
Sobraba-me un delor tamanho
Que me ampedie de andar, nun pie.
Zanimada fui-me al doutor
Para ber se me daba cun l mal.
Dá-me ua cousa fuorte, dixe-l you
L fraco pouco me bal.
Cumo hei-de star you eiqui
Sien ir pul termo a merujas
Ber l´auga nas ougueiras,
I cantar cun l cuco palhi!?
Apetece-me fazer-me anxertos
Cumo se fázen ne ls galhos tienros
A spera que deian fruta fresca.
You fruta yá nun quiero dar
L que you quiero ye caminar
Para bien loinje deiqui
Siempre, siempre a çaracutiar
Debaixo de chúbia ou de sol
I a la nuite me deitar
Nun suco a ber las streilhas
Ua a ua las cuntar
I quedar cun ua deilhas.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue