Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

quinta-feira, 16 de abril de 2009

L tou poema


Quiero sculpir-te cun palabras
Quando te screbir
Passo la mano lhebemente
Pulas lhinhas purfeitas de l tou rostro
Pu l cheiro de l tou cuorpo
I las palabras cascálhan an rius de ternura
Zaugando nun mar de calmarie
Mas las palabras nun chégan para te screbir
La caneta ye lhebe demais para te sculpir
I las sonatas nun ténen boç para te cantar
A mi nun me chega la fantesie
Para cun probes bersos te lhebantar
Pedi a la musa anspiraçon
Mas eilha dixo-me que nó!
Pedi a la lhuna an lhunar de Agosto
La lhuç para me anspirar
Mas eilha dixo-me que nó!
Anton, sola i triste
Agarrei-me a la simplecidade
De las lhetras que se m’assóman
A l’alma i al coraçon
Para te oufreçer este poema
Este poema que saliu de la mie mano
A tembrar, andeble, quaije frie
Este poema que nun ye scultura
Que nun ye sonata
I que de la lhuna nun hardou magie…
Ye solo un simpres poema
L miu poema, l tou poema!

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue