Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

terça-feira, 3 de março de 2009

Lhebai-me deiqui

Quando miro al para trás
I beio las muntanhas que chubi
Las faias adonde me ampuialei
Ls balhes que atrabessei
L que daprendi i ansinei

Quando miro al para trás
I beio ls amigos que cunquistei
Las paixones que senti
An batalhas donde lhuitei
Ne ls caminos que segui

Quando miro al para trás
I beio las tierras que sembrei
Ls saberes que trasmiti
Que an yeras brabas preguei
I ls fruitos sanos que colhi

Quando miro...
Sinto-me marimunda
Bózio i pido
Lhebai-me deiqui!...

La tierra que me dan yá nun dá pan
La lei seguida ye tonta
I la semiente nun abrolha.

I you...sembrando...
Choro de delor…
I digo boziando
Lhebai-me deiqui
Por fabor!...

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue